Tuesday, May 29, 2012

it's 29th may

Erm, i guess I still left one week to prepare for my exam.
As usual, nt really in study mood. Had been slack for few days, such a great job I hv done huh..

Anyway, I hv started to feel stress plus guilty. It's really unbelievable I have wasted so much study time:(

Could I ask for more time now?

若时间可以倒转,那有该多好?

Such a ' wonderful' weekend I have gone through. My tears keep dropping everyday. For such stupid reasons!
I feel like I m torturing myself to d max. Someday, when I m done with all these nonsense, i guess......,

One wrd to describe it, 咎由自取
明明答案在眼前,可是却装着见不到;
想不到我也会有自欺欺人的那一天,
这到底为何,
为不值得的事物,这么折磨自己;
从一开始到现在,我就懂这结果不是吗?
不管再过多久的时间,还是会是一样的答案,
我究竟要折磨自己到怎样的程度,我才甘愿?

为何你对我就没那么的一丝丝的内疚?
难道你不惭愧吗?
什么时候你才会良心发现,
懂自己真的错了,不该这样子对待他人?
鸡蛋糕!




u

No comments:

Post a Comment